برگزاری آزمون صلاحیت سنجی ارائه‌دهندگان خدمات شهرسازی در 26 و 27 آبان‌ماه

برگزاری آزمون صلاحیت سنجی ارائه‌دهندگان خدمات شهرسازی در 26 و 27 آبان‌ماه
مدیر موسسه آموزش، تحقیقات و مشاوره شهرداریهای خراسان رضوی از برگزاری آزمون صلاحیت سنجی ارائه‌دهندگان خدمات شهرسازی در 26 و 27 آبان‌ماه خبر داد.
نوید وحدتی با بیان این خبر گفت: آزمون صلاحیت سنجی ارائه‌دهندگان خدمات شهرسازی در دو نوبت پنجشنبه 26 آبان ماه ویژه نمایندگان فنی مالک و جمعه 27 آبان ماه ویژه کارشناسان بازدید منتخب برگزار گردید که طی برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده آزمون رأس ساعت 8 صبح در محل موسسه تحقیقات ، آموزش و مشاوره شهرداری‌های استان خراسان رضوی ویژه 1417 نفر برگزار گردید.
سرپرست موسسه تحقیقات، آموزش و مشاوره شهرداریهای خراسان اضافه کرد: در این آزمون که پس از چهار سال برگزار گردید، کلیه افراد دارای مدرک تحصیلی حداقل کارشناسی در رشته‌های عمران، معماری و شهرسازی، جغرافیا گرایش برنامه‌ریزی شهری، نقشه‌برداری و سایر رشته‌های مرتبط با آن شرکت کرده و داوطلبانی که دراین آزمون نمره مجاز را اخذ کنند ، دسترسی استفاده از سیستم یکپارچه شهرسازی شهرداری را دریافت خواهند کرد.

پست بعدی

مرکز اکوسیستم نوآوری موسسه تحقیقات، آموزش و مشاوره شهرداری‌های استان خراسان رضوی افتتاح شد.

ی دسامبر 25 , 2022
این مرکز برای ارائهِ خدمات برتر با فن‌آوری‌های نوین و شرکت‌های دانش بنیان به شهرداری‌ها ایجاد گردیده تا از این رهگذر، خدماتی با کیفیت مطلوب‌تر و همچنین مقرون به صرفه‌تر به این تلاشگران عرصه خدمت تقدیم نماید. در این راستا حدود ۱۰ شرکت در زمینه‌های مختلف خدمات شهری حضور دارند؛همچنین […]