آموزش هرس زمستانه درختان به کارگران فضای سبز شهرداری

برای اولین بارانجام شد؛
آموزش هرس زمستانه گونه های گیاهی پارک ها و فضاهای سبز شهری مشهد

مدیردپارتمان آموزش کوتاه مدت موسسه تحقیقات، آموزش و مشاوره شهرداریهای خراسان رضوی از برگزاری دوره های آموزشی با موضوع هرس زمستانه درختان و گونه های گیاهی مختلف برای بیش از 800 نفر از کارکنان فضای سبز مناطق مختلف شهرداری مشهد خبر داد.
به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات ، آموزش و مشاوره شهرداری های خراسان رضوی، اکرم قربانی با بیان این خبر گفت: اولین دوره آموزش زمستانه کارکنان فضاهای سبز شهری با هماهنگی معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد، توسط دپارتمان آموزش کوتاه مدت موسسه تحقیقات، آموزش و مشاوره شهرداریهای استان برگزار شد.
وی افزود: حدود 800 نفر از کارکنان و سرکارگران پارکها و فضای سبز شهری از مناطق مختلف شهرداری مشهد پیش از آغاز فصل زمستان و دوره سرما در این کلاس های آموزشی شرکت کردند.
مدیردپارتمان آموزش کوتاه مدت موسسه تحقیقات، آموزش و مشاوره شهرداریهای خراسان رضوی بیان کرد: در این دوره آموزشی که با حضور اساتید حوزه فضای سبز برنامه ریزی شده بود، موضوعات کارشناسی مربوط به نحوه هرس کردن زمستانه انواع درختان، گلها و گیاهان پارکها و فضاهای سبز شهری به صورت علمی و اصولی و بر اساس موقعیت مکانی و نوع گونه گیاهی آموزش داده شد.
وی هدف از برگزاری این دوره آموزشی را کاهش آسیب‌ها و همچنین زیبایی درختان و انواع گونه های گیاهی موجود در پارکهای شهر مشهد عنوان کرد و ادامه داد: آموزش های عملی نحوه هرس زمستانه درختان نیز پس از آموزش‌های تئوری در بوستان وفای مشهد انجام شد.

پست بعدی

نشست های تخصصی سرمایه گذاری و اقتصاد شهری در مشهد برگزار می شود

چ دسامبر 4 , 2019
توسط واحد آموزش سازمان همیاری شهرداریها در نمایشگاه بین المللی؛ نشست های تخصصی سرمایه گذاری و اقتصاد شهری در مشهد برگزار می شود مدیر حوزه تحقیقات و مشاوره موسسه آموزش شهرداریهای خراسان رضوی از برگزاری نشستها و رویدادهای تخصصی مرتبط با موضوع سرمایه گذاری و اقتصاد شهری در جریان اولین […]