جلسه تبیین نرم افزار قابل تعریف شهرداری ها با استفاده از ظرفیت مرکز آموزش سازمان همیاری خراسان رضوی

جلسه تشریح و تبیین نرم افزارهای قابل تعریف در شهرداری ها با حضور مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان جنوبی در محل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان جنوبی؛ در این جلسه که با حضور وحدتی رئیس مرکز آموزش سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی و صفری مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی همراه بود، نرم افزارهای مورد نیاز شهرداری ها تشریح و تبیین شد.
در این جلسه درخصوص موضوعات آموزشی و نیز ارائه نرم افزارهای کاربردی در حوزه های مالی ، شهرسازی و درآمد پایدار برای شهرداری ها بحث و تبادل نظر شد.
براساس مصوبات این جلسه مقرر شد از ظرفیت مؤسسه آموزش شهرداری های خراسان رضوی و دانشگاه علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی در زمینه آموزش شهرداران و شوراهای استان استفاده شود.

پست بعدی

فراخوان ثبت نام در دوره آموزشی راهبری قطاربرقی شهری

ش آوریل 8 , 2023
شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد در نظر دارد با همکاری موسسه تحقیقات، آموزش و مشاوره شهرداری‌های خراسان رضوی نسبت به اجرای طرح آموزش راهبری قطاربرقی شهری بر اساس دستورالعمل اجرایی وزارت کشور اقدام نماید. لازم به ذکر است شرکت بهره برداری قطارشهری مشهد و موسسه تحقیقات، آموزش و مشاوره […]