بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری

رئیس اداره تحقیقات موسسه تحقیقات، آموزش و مشاوره شهرداری های خراسان رضوی از رونمایی طرح ها و پروژه های این مرکز علمی پژوهشی در بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات، آموزش و مشاوره شهرداری های خراسان رضوی، فرزانه صادقی با اشاره به بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان خراسان رضوی طی 3 روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد دایر بود،گفت: امسال نیز تلاش کردیم در دو بخش حضور مرکز علمی کاربردی و موسسه آموزش، تحقیقات و مشاوره شهرداریهای استان را در نمایشگاه هفته پژوهش داشته باشیم.
وی هدف اصلی این نمایشگاه را ارائه دستاوردهای مطالعاتی، پژوهشی، مشاوره ای و آموزشی عنوان کرد و گفت: در این دوره از نمایشگاه اقدامات و خدماتی که در حوزه مطالعات پژوهشی و فعالیت های گسترده ی آموزشی که تاکنون به شهرداری های استان ارائه شده است در غرفه موسسه به عنوان نماینده واحد آموزشی و پژوهشی سازمان همیاری به نمایش گذاشته شد که مورد استقبال بازدیدکنندگان و علاقه مندان به این حوزه نیز قرار گرفت.
رئیس اداره تحقیقات موسسه تحقیقات، آموزش و مشاوره شهرداری های خراسان رضوی، خاطر نشان کرد: همچنین با توجه به نقش مهم تحقیقات و آموزش در فعالیت های استانداری و شهرداری های استان، رونمایی از طرح ها و پروژه های موسسه در حوزه های اقتصادی، شهرسازی، مطالعات جغرافیایی و علوم اجتماعی و کتابچه های آموزش ضمن خدمت کارکنان ادارات و سازمانها و شهرداریها نیز در این نمایشگاه صورت گرفت.

پست بعدی

کارگاه آموزشی “تربیت جنسی کودک(تولد تا بلوغ)”

س دسامبر 24 , 2019
مدرس: آزاده عطاری مدت دوره: 4 ساعت رشد جنسی کودک همانند رشد جسمانی ، کلامی و شناختی از پس گذر از مراحل و دوره هایی رخ می دهد که در اغلب کودکان یک سن خاص قابل انتظار و مشاهده است. بلوغ و سلامت جنسی افراد در یک جامعه متضمن شکل […]