فراخوان شناسایی و دعوت به همکاری

آغاز ثبت نام دوره های آموزشی آنلاین دیجیتال مارکتینگ
به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات، آموزش، مشاوره شهرداریهای خراسان رضوی در راستای ارائه آموزش های کاربردی به منظور ورود به بازار کار، دوره آموزشی دیجیتال مارکتنیگ در این موسسه برگزار می گردد. اکرم قربانی مدیر آموزشهای کوتاه مدت مؤسسه عنوان کرد: دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ در مشهد به صورت رایگان و آنلاین برای علاقه مندان به بازاریابی اینترنتی و افراد توانمند سراسر استان برگزارخواهد شد و در نهایت کسانی که امتیازات لازم را در طول دوره آموزشی کسب نمودند توسط سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی به کار گرفته خواهند شد.
وی گفت: در پی آسیب های وارده ناشی از بحران کرونا به کسب و کارها و فعالیت های اقتصادی در استان خراسان رضوی این دوره آموزشی فرصت بسیار مغتنمی در جهت رونق کسب و کارهای دیجیتالی و اشتغالزایی است و در این دوره آموزشی تا سقف 200 نفر از جوانان علاقه مند و فعال در رده سنی حداقل ۲۲ تا حداکثر ۳۵ سال که دارای مدارک تحصیلی کارشناسی و بالاتر در همه رشته ها هستند و آشنایی اولیه با رایانه، اینترنت و انگیزه بالا در یادگیری اصول دیجیتال مارکتینگ را داشته باشند شرکت خواهند کرد شد.
قربانی گفت در دنیای امروز با توجه به اینکه مدت زمان آنلاین بودن افراد روز به روز در حال افزایش است شاهد این هستیم که کسب و کارها هم خود را با این تغییر وفق داده و دنیای کسب و کار به سمت دیجیتالی شدن در حال حرکت است و شیب این معادله ی پیچیده روز به روز در حال افزایش است. از طرفی هرچه حال کسب و کارها خراب تر می شود، به دلایل اقتصادی و دسترسی افراد بیشتر در زمان کمتر و در کل بهینه تر بودن بازاریابی دیجیتال، آن ها بیشتر به سمت نیروهای متخصص دیجیتال مارکتینگ دست همکاری دراز خواهند کرد.
ثبت نام دوره های آموزشی آنلاین دیجیتال مارکتینگ از 24 فرودین ماه آغاز شده و علاقه مندان به این حوزه تا پایان وقت اداری یکم اردیبهشت ماه فرصت دارند تا از طریق سایت سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی به آدرس www.hamyari-kh.ir در این دوره ها ثبت نام کنند.

پست بعدی

قوانین طلایی تغذیه از دیدگاه طب سنتی

ی مه 3 , 2020
مدرس: فهیمه نبی- ضیاء الدین کیانی مدت دوره: 4 ساعت می دانیم که انسان ها به طور ذاتی و خلقتی با یکدیگر تفاوت های زیادی دارند. از نظر خصوصیات جسمی و روانی. در طب سنتی به مجموعه خصوصیات یک شخص، اصطلاحا مزاج آن شخص گفته می شود. انواع مزاج وجود […]