سرپرست جدید موسسه تحقیقات، آموزش و مشاوره شهرداریهای خراسان رضوی معرفی شد

✅مراسم تودیع و معارفه سرپرست موسسه تحقیقات آموزش و مشاوره شهرداریهای خراسان رضوی با حضور محمدرضا تازیکی مدیرعامل، مدیران عامل ستادی و واحدهای تابعه سازمان همیاری شهرداریها، پرسنل و مدیران این مرکزی علمی پژوهشی برگزار شد.
✅در این جلسه ضمن قدردانی از زحمات دکتر سپیده توکلی سرپرست پیشین این موسسه، دکتر نویدوحدتی مشهدیان مدیر واحد پژوهش موسسه آموزش، تحقیقات و مشاوره شهرداریهای خراسان رضوی با حفظ سمت به عنوان سرپرست جدید این مرکز وابسته به سازمان همیاری شهرداریهای استان معرفی شد.
✅مدیرعامل سازمان همیاری شهرادریهای خراسان رضوی با تاکید بر اینکه دانشگاه محور تحول است، گفت: سازمان همیاری شهرداری ها ظرفتیها مغفول مانده زیادی دارد و ما میتوانیم از طریق دانشگاه در حوزه های مختلف فعالیتی ایجاد تحول کنیم.
✅محمدرضا تازیکی: در این راستا باید تلاش کنیم از ظرفیت موسسه آموزش در حوزه تقویت شرکتها و موسسات تابعه سازمان همیاری شهرداریهای استان به نحو مناسب استفاده کنیم./م.ا/۳۱۸۹/

پست بعدی

دوره های آموزشی متمرکز برای بیش از 6 هزار پاکبان شهرداری مشهد

پ سپتامبر 1 , 2022
مدیر موسسه آموزش، تحقیقات و مشاوره شهرداریهای خراسان رضوی از برگزاری دوره های آموزشی متمرکز برای بیش از 6 هزار پاکبان شهرداری مشهد خبر داد. به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، نوید وحدتی با بیان این خبر گفت: این دوره های آموزشی با هماهنگی و نظارت بر […]