دوره های آموزشی متمرکز برای بیش از 6 هزار پاکبان شهرداری مشهد

مدیر موسسه آموزش، تحقیقات و مشاوره شهرداریهای خراسان رضوی از برگزاری دوره های آموزشی متمرکز برای بیش از 6 هزار پاکبان شهرداری مشهد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، نوید وحدتی با بیان این خبر گفت: این دوره های آموزشی با هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد برای بیش از 6 هزار پاکبان برنامه ریزی و طراحی شده است.

وی افزود: هدف از برگزاری این دوره های آموزشی، افزایش آگاهی، ارتقاء سلامت پاکبانان، کاهش سوانح حین انجام کار و… است که کلاس‌های آن در دو شیفت صبح و عصر برگزار می‌شود.

مدیر موسسه آموزش، تحقیقات و مشاوره شهرداریهای خراسان رضوی ادامه داد: سرفصل‌های آموزشی این دوره ها شامل ایمنی و بهداشت فردی و حرفه‌‌ای در محیط کار، آشنایی با مبانی و اصول بهداشت عمومی، آشنایی با بهداشت روان و فردی، آشنایی با عوامل زیان‌آور فیزیکی و شیمیایی در محیط کار، کنترل اصول بهداشت شغلی و حرفه ای و … است که توسط اساتید مرتبط تدریس خواهند شد./م.ا/3304/

پست بعدی

نشست صمیمانه گفتگو معاونت محترم هماهنگی امور عمرانی استانداری با شهرداران

ی اکتبر 16 , 2022
نشست صمیمانه گفتگو معاونت محترم هماهنگی امور عمرانی استانداری با شهرداران برگزار گردید. این نشست در متن دوره های آموزشی شهرداران استان موسوم به پنج شنبه های آموزشی برگزار شده و در طی آن شهرداران محترم استان با طرح نظر و دیدگاه های خود در خصوص دوره آموزشی و فرصت […]